dinsdag 8 juli 2014

Leeftijdsbeperking?

Nee maar, de publieke omroep denkt aan tere kinderzieltjes!

Ik was daar niet achtergekomen als ik niet in de dag in de war was. Sta bij een winkel, zie een krant liggen en mijn oog valt op dinsdag.
Oh sjips tuk en wokkels! Heb ik De Borgia's gemist.

Vaak zijn zulke buitenlandse series niet meer terug te kijken via Uitzending Gemist op de computer.
Om er zeker van te zijn, toch even controleren, jippie! Toch wel.

Helemaal blij zet ik mijn koptelefoon op, klik op de aflevering, hoppa, koude kermis...
Voor deze aflevering geldt een leeftijdsbeperking. Juist ja.

Toegegeven dat die serie ongeschikt is voor tere kinderzieltjes. Het is tenslotte list,bedrog,overspel, moord en overige ellende.
Maar ja, ik hou erg van historische series die de zoetheid van Sissi overstijgen.

Leeftijdsbeperking, ik moet dus wachten tot 22:00 uur, dan liggen de tere zieltjes te slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten