vrijdag 1 januari 2016

2016

Zet u schrap, want na al het vol stampen, het plempen en het knallen is dit-niet-zo feestbeest blij dat het weer voorbij is.

Ik ben er handig in geworden om alle kerst hits te vermijden, slechts eenmaal Chris Rhea gehoord.
Geen kerstfilm gezien, geen herhaling nummer 600 van Sissi (mag ik een teiltje?), geen Home Alone,
geen Harry Potter of welk sprookje dan ook.

Eindelijk af van het gebedel van zorgverzekeraars om vooral over te stappen, het gedoe over december tradities en Frank Lammers wakker te zien liggen of ie nu wel of niet gaat steengrillen.
Voorlopig weer af van alle jaaroverzichten.

We kunnen ons de komende weken verheugen op aanbiedingen van sportscholen, of om toch vooral anti-vet gelules te kopen, en ja, de e-sigaret.
De broekriem weer aanhalen en weer gezellig op z'n Hollands gaan mopperen dat er zoiets als voedselbanken zijn. En dat we geen winter hebben. Dat is namelijk ook traditie.

Mijn eerste voornemen is al gesneuveld, foto's maken van vuurwerk.
Voornemen twee is morgen de pedometer klaar leggen. Aan de wandel dit jaar.
Was 2014 het plan afstand Amsterdam-Brussel te lopen geslaagd (niet in 1 keer natuurlijk)
Nu zal het Amsterdam-Parijs worden? Kwestie van aardig weer en discipline.

Natuurlijk moeten mijn vrienden kuitkramp en ischias ook niet te vaak langskomen.
Nog een voornemen is veel lezen, meer dan afgelopen jaar. Veel foto's maken, vast niet meer dan afgelopen jaar.
Meer logjes schrijven, maar bovenal veel brieven.

De nieuwe agenda ligt klaar, de nieuwe kalender hangt, nu wennen aan de nieuwe  radio 1 programmering.

Maar bovenal, op naar de lente!

Voor iedereen de allerbeste wensen voor dit nieuwe jaar. Met een goede gezondheid, aangename verrassingen en veel dagen met een gouden randje.
Dat laatste lukt vaak al met meer begrip, empathie en humor.

1 opmerking:

  1. Powerful Love Spell Caster - Haal je ex-vrouw / echtgenoot nu snel terug Door Dr.mercy..Mijn naam is Howard uit NJ Usa, ik wil de wereld snel vertellen dat er een echte online spell-caster is die krachtig en oprecht is, zijn naam is Dr Mercy hij hielp me onlangs mijn relatie te herenigen met mijn vrouw die me verliet, Toen ik contact opnam met Dr Mercy, sprak hij een dringende liefdesbetovering uit voor mij, en mijn vrouw die zei dat ze niets meer met me te maken heeft belde me en begon me te smeken om terug te komen. ze is nu terug met zoveel liefde en zorg. vandaag ben ik blij jullie allemaal te kunnen laten weten dat deze spreukenmaker de bevoegdheden heeft om een ​​gebroken huwelijk / relatie terug te herstellen. want ik ben nu blij met mijn vrouw. aan iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Dr Mercy ook elke vorm van hulp bieden, zoals genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, dringende liefdesbetovering, spirituele bescherming en nog veel meer. U kunt contact met hem opnemen via zijn e-mail drharrymercy@gmail.com voor meer info, whatsapp / bel ... + 2348141659546

    BeantwoordenVerwijderen