zondag 24 januari 2016

Spray mee met de PVV

Het liep blijkbaar storm in Spijkenisse. Bange vrouwen, begerige vrouwen en boze vrouwen, allemaal wilde ze wel een busje van Geert.
Op een klein groepje na, dat scandeerde zijn naam en dat mocht dan weer niet.

Bange vrouwen, ik begrijp ze best, ik ben het ook wel eens. Dan loop je ergens lekker te wandelen en voel je je bedreigt door een hardloper die iets te vaak voorbij komt en met een ongure blik in de ogen.

Nu las ik dat die spray van Geert dus bedoelt is voor het geval een asielzoeker je aan wil randen.
Begot, dat is een gedoe! Moet ik eerst vragen of ie Piet of Rachid heet?
In het laatste geval dan zeker zeggen van "moment" want de gemiddelde damestas is zo onhandig dat je je rot zoekt naar dat busje.

Voor alle bange dames dan een tip, steek een miniatuurtje deodorant in je jaszak.
Ook reuze handig als je je nog even wil opfrissen. Moet je natuurlijk wel spray nemen, want zo'n roller is ook zo omslachtig.

Overigens is het fenomeen aanranding niet van de laatste tijd. Mijn opoe raadde al aan om een handje peper op zak te hebben. En dat is een halve eeuw geleden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten