zondag 20 februari 2011

Wat de boer niet kent

Vooruit dan, nog één keer Boer zoekt Vrouw. Ik heb me weer zitten bescheuren.
Het romantische weekend, ach wat heet romantisch. Gijsbert en Femke hadden het wel gezellig in Noorwegen. Zelf ben ik niet van die besneeuwde gebieden. Dan liever Cyprus. Wat trof die Annemarie het met dat hotel.
Maar het warme zonnetje kon haar niet ontdooien. Ik zie ze lopen tussen de puinhopen van wat ooit vast een aardig stadje is geweest.
Adriaan zag er weinig in, ja joh, dat noemen veel mensen dus ouwe zooi. Annemarie kijkt naar een hele oude mozaiekvvloer "thuis bij de tegelboer ken je die steentjes ook kopen". Het is dat ze altijd druk is anders zou ik zeggen "leuk project meid, voor de stille uurtjes".
Adriaan geeft een overduidelijke hint dat hij toch eigenlijk ook wel hand in hand had willen lopen...zij vat 'm niet. De hint niet en de hand ook niet.
De zee, ja welke zee zou het zijn? Ah die rots van acre..nou ja iets met een A.
Als kijker werd ik tamelijk wanhopig van zoveel gebrek aan romantiek. Zitten ze bij de geboorteplek van Aphrodite, de godin van de liefde. Niet dat haar ontstaan nu enige romantische origine had...

Eten op een terrasje, gesselig! Wat is dat? Dat lust ik niet.
Maar even terugkomend op het hotel. "Is er wat te drinken?" Staat een fles champagne koel.
"Ik heb een waterkoker gezien en zakkies met koffie en thee". Ik kreeg de neiging tot wenen.
Champagne, een mooi privé bad buiten....stelletje onderkoelde types! Paarlen voor de zwijnen!

Dan die arme Marcel, vind het wel triest voor hem. Of Gijs en zijn Femke bij elkaar passen, ik heb zo mijn twijfels.
Frank zal het wel redden en Richard ook. Volgende week nog een update en dan is het tijd voor andere "romantiek".

1 opmerking:

  1. Wat een zeurkousen, dat stel op Cyprus!
    Ik heb me dood geërgerd.

    Nog 1x kijken dan.

    BeantwoordenVerwijderen