zondag 29 december 2013

Hellupie!

Och hemeltje lief, ergens ging iets mis en had ik mijn blogsite bijna om zeep geholpen.
Een mens zou er van in de rode vlekken schieten.
En daar heb ik geen behoefte aan.

Eerst zoeken waar het fout was gegaan, niet te achterhalen, dan een systeemherstel gedaan, wat niet wilde mits ik mijn AVG uitzette.
Zo gezegd zo gedaan, opnieuw opstarten en alles deed het behalve de blogsite.
AVG weer aan, en maar zitten knutselen.
Doet het weer, maar de header, ik kan de kleur niet bijstellen.

Nu is internet me soms toch een wazig iets. Ik kom informatie tegen als ik ga online shoppen.
Ik keek eerst even naar dekbedhoezen, nu even een paar dagen bijkomen van de prijzen van een aantal van die hoezen.

Dan maar zoeken naar een pedometer, ander woord voor stappenteller. Ik wil er eentje met zo min mogelijk opties.
Ik hoef niet te weten hoe snel je met een gemiddelde stap welke calorie kan verbranden.
Dat zo'n geval je bmi wil weten, gaat heen zeg!
Al wat ik wil weten is het aantal kilometers en daar hoeft geen hogere wiskunde aan te pas komen?

Maar voor de geplande wandelingen, ik moet echt nieuwe loopschoenen.
Ik ga eens online zoeken, zie een wat mij aangenaam dragende schoen lijkt...ik kijk naar de specifieke informatie en zie staan bij materiaal : geen.
Schoenen gemaakt van niks?

Net zo wazig als de aanbieding bij de super, gevulde oliebollen. Gevuld met wat?
Ik besloot het niet te vragen, soms kan je iets beter niet weten.

Maar het toppunt van wazigheid, ik kijk in mijn agenda, maandag 31 december oudjaarsdag.
Iemand wees me er op dat het maandag toch echt  30 december is.
Thuis keek ik nog eens in mijn agenda,  en het staat er toch echt. Zondag 29 december, maandag 31 december.
Beetje slordig van de Vogelbescherming agenda.

Ik denk dat ook zij niet kunnen wachten op de lente?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten