donderdag 5 december 2013

Matje?

Het is altijd leuk als iemand vrolijk gaat worden als ze je zien.
Dat heb ik nu met de pakketjesmeneer. Een jaar geleden keek ie altijd moeilijk, maar de laatste maanden, een stralende lach.

De afgelopen weken heb ik hem wel erg vaak aan de deur gehad, vanavond stond ie al bijna te giechelen.
Gaf me een pakje, ik keek naar het pak en zei "voor mij?" Ja, u heet toch zo? Ja. Ik stond duidelijk met een "goh zeg"blik. Duidelijk gegiechel "het is december, wie weet?"

Nou, ik wist van niets. Een pakje van een onbekende afzender? Kwam van een bedrijf wat me niets zegt.
Doos opengemaakt, ik zie iets harigs. Verpakking er uit gehaald, huh? Een badmatje?
Nee het mag in de magnetron, om je badmat nu eerst op te warmen..

Ik kijk nog eens in de doos voor een aanwijzing. Een briefje van Warmies. Ik werd bedankt voor de aanschaf van o.a. verwarmbare knuffels.
En toen het spoor geheel bijster. Ik heb nog nooit iets besteld, kende de hele shop niet.
Het voor badmatje aangeziene artikel uit de verpakking gehaald.
Oh, het is een nekwarmer.

Langzaam aan drong het tot me door hoe die bij mij terecht is gekomen.
Dat heet nu een warme knuffel, per post. Vind ik lief!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten